24 Nisan 2012 Salı

Porsiyon Dilim Düğün Pastası

Bu yayınımı daha yayınlamadan o kadar çok heyecanlandım ki..Bir an önce pastam bitsin de fotoğraflarını çekip blogumda yayınlamak istedim.Pastamla tam dolu dolu 2 gün uğraştım. Yorgunluğum pasta yapımının 2. gününde heyecanımın bastırmasıyla ortadan kayboldu. Porsiyon dilim pastaları hazırladıktan sonra sıra fotoğraflamaya gelmişti ama ne yazık ki bir yandan da diş buğdayı pastamı yetiştirmem gerektiği için resimlemem hiç içime sinmedi. Bu kadar emek verdikten sonra fotoğraflamanın başarılı olmaması beni gerçekten çok üzdü. Fotoğraflarda arka planda elimden geldiğince ufak oynamalar yaptım.Umarım başarılı olmuşumdur :)
80 adet porsiyon dilim pasta modeli Yasemin Hanım'ın isteği üzerine sade ve yaldızlı model çalışması yapıldı. İçeriği çikolata-fıstıklı ve ganaj kaplıydı.
Yorumlarınızı bekliyorum...  :)





,








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar